Välbehövligt

På väg nedför trappan i morse gjorde de chockade musklerna sig påminda, lite träningsvärk har jag allt! Det passar alldeles utmärkt med en dags vila nu, bara lite promenader till och från jobbet som mjukar upp.

I går kväll gick jag långprommis med lånevovven som sen fick hänga med hem och övernatta. Hans matte är sjuk och kan behöva lite extra vila.
För ett par passningar sedan bestämde han  sig för att min fotände av sängen tillhör honom, och vek som jag är har jag inte hjärta att schasa ner honom vilket innebär att jag får tänka igenom min placering av benen. Hitills har jag sovit som en prinsessa, eller som vanligt i alla fall, men i natt blev det sådär med den saken. Jag får väl utnyttja min lunch idag till en powernap på britsen.... 


Kommentarer
Postat av: Carina

hmmmm... om du soooover dåligt av att ha honom i sängen.... säg åt honom att hoppa ner? ler sött.

2010-10-07 @ 23:11:23
Postat av: Camilla

Hmm, var ungefär det jag sa också... Men Linda hävdar att så elak kan man inte vara... :)

2010-10-08 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0