Snökaos- igen..

Det varnas i medierna och folk gör som de blir tillsagda och kör i diket. Ska det vara snökaos så ska det!
Jag tiggde skjuts till jobbet och passar på att städa mottagningen innan första kunden kommer, det gäller att uttnyttja tiden effektivt!
Med tända ljus och elementen något varmare än vad som är behagligt för mig som jobbar men perfekta för de som ska klä av sig och lägga sig på bänken ser det ganska mysigt ut med snön utanför fönstret. (Låång mening!)

Löpning står på schemat idag och eftersom jag har en ganska lång lucka runt lunch tänkte jag ge mig ut då, i dagsljus men virvlande snö och kastvindar. Glömde tyvärr pulsklockan så det får bli lite på känn,antingen blir det en kort sväng eller så hinner jag inte tillbaka till mottagingen i tid till nästa behandling.. :S
Som tur är har jag en dusch på mottagningen så de efterföljande kunderna får förhoppningsvis en ren massageterapeut som tar hand om dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0