Vägarbeten

Hade planerat så bra vart jag skulle springa. Lagom långt med möjlighet till lite(!) tempoväxlingar.
Men, vägarbeten här och där ställde till det.


Det är ingen bra sida hos mig det där, att ha svårt att tänka om när jag bestämt mig för något. I det här fallet försvåras det ytterligare av att jag inte riktigt är där ännu, i det läget att "jag bara springer så får vi se hur långt det blir"...
Gårdagens sträcka blev alltså något kortare än tänkt men drygt 4.5 km blev det ändå. I snöslask.

Nu får det bli träning i dagsljus i fortsättningen. I går eftermiddag blev en 58-årig kvinna våldtagen i ett av våra spår, i centrala Åkersberga. Hemskt! Det är inte värt att chansa längre. Detta gör det dock betydligt svårare att hinna med löpningen.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0