Trängsel

Jobbade på med bra energi idag och fick nästan till det där med maten också. :) Lunchen blev lite sen, 14.30, men det fanns inte mycket att välja på...

När jag var klar på mottagningen tog jag en promenad till gymmet och sprang 6 km. Tanken var att jag skulle köra lite styrka också men när jag klev av bandet var det knökfullt med folk. :/
Jag hamnade mitt i efterjobbetrushen.
Eftersom jag inte varit med på ngn introduktion ännu har jag inte järnkoll på de olika maskinerna så det kändes alldeles för rörigt för att jag skulle prova mig fram. Nöjde mig med lite mage och stretch innan jag hade turen att få skjuts med Ricky hem. :)

I morgon måste jag vila mina sargade fötter (har helt plötsligt fått hemska blåsor på stortårna :S) och tänkte därför ta igen lite styrka här hemma.

Kommentarer
Postat av: carina

hur går det med springandet och bloggandet? det har varit så tyst... kramar

2011-03-23 @ 10:18:56
URL: http://northbitch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0