Styrka x 2

Körde två pass styrka, 45 min på Itrim och sen 20 min hemma med Paolo.
Träningen på Itrim är riktigt bra som basstyrka/-motion. Kör man regelbundet så händer det garanterat grejer men vill man ha fokus på styrka så måste man kombinera med annan typ av träning. Just nu blir det på hemmaplan då det blir lite saftigt att lägga ut pengar på två olika kort.
Jag är ju inte heller ute efter att bli någon bodybuilder så det funkar alldeles utmärkt!

Nej tack, inget för mig.

Roligt och förvånansvärt är att jag fått ett litet sug efter att sticka ut och springa!

Planerar dock att följa schemat till punkt och pricka för att inte riskera skador eller mental tvärnit. Så jag väntar snällt till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0