På väg mot vilodag

Dag 3 startades med 60 min powerwalk och 20 min styrka med Paolo Roberto, eller åtminstone hans "en kvart om dagen". Bortsett från att han verkar vara sådär på att räkna (hans kvart är defacto 20 minuter) så är träningen grymt bra! Jag kan verkligen rekommendera den om man har diciplinen att köra hemma i vardagsrummet.


Igår kväll började jag känna av benhinnorna men efter massage med Forevers heatlotion och lite, läs en hel del, sömn är jag som ny igen!

Nu bär det strax av till jobbet som i sig blir lite träning om jag vill och efter det en långpromenad med kompisens vovve.


I morgon är en vilodag vilket passar perfekt då hela långa dagen är fullbokad med massagekunder. Jag har i ju för sig en stunds lunch för ovanlighetens skull så vi får se om abstinensen sätter igång och det kanske blir en prommis eller något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0