Jodå....

...jag kom ut på dagens runda till slut!
Lämnade av yngsta sonen på hans spinningpass och fick därmed lite press på mig att hinna runt innan han skulle hämtas igen.

Var extra noga med uppvärmningen eftersom jag inte gjort många knop idag så det tog lite längre tid och blev en något längre sträcka. Kilometertiden ökade en del men eftersom jag fortfarande går en hel del i början (uppv.) och i slutet (nedvarvn.) så är det inga konstigheter. Jag är ju fortfarande nybörjare när det gäller det här. :)

Skulle gärna köra lite styrka också men efter att ha läst på lite mer så håller jag fast vid ett pass om dagen.


Så i fortsättningen kommer det inte att bli såna höga staplar som det varit vissa dagar nu i början.... (Minuter/dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0