Fullt upp

Men vart tar tiden vägen?
Hur ska man hinna med både jobb, träning, familj och vänner?
Ett sätt är naturligtvis att mixa ett par eller flera av dessa men där är inte vi ännu. Tyvärr så blir det en stress att försöka få till allt och då blir det ju inte ens roligt efter ett tag.

Jag vill verkligen ut och springa och få till det jag bestämt mig för och som sagt i tidigare inlägg så vill jag göra det medan det fortfarande är ljust. Jobbtiderna varierar men just nu är det grymt mycket. Vännerna, det blir inte mycket umgänge med dem och när det väl blir av så blir det tyvärr på bekostnad av något annat. Familjen ja, hmm. Tur att de finns där ändå för det är dessvärre dom som får minst tid nästan. :/

Får man mer tid eftersom eller blir man bättre på att planera kanske? Hoppas det för annars kan det bli svårt att hålla tempot uppe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0