1 down, 36 to go

Måndag morgon.
Utrustad med nya skorna från löplabbet och tidtagarur gav jag mig ut på uppstartens första runda. Så här i början varvar jag löpning med rask promenad för att i lagom takt vänja kroppen vid det nya, x antal minuter löpning, x antal minuter gång osv. Därav tidtagaruret. Inte optimalt. Jag behöver en sportklocka.
Forerunner 110

Hittade inget pris på just den här som jag fastnade för men de verkar ligga på 2500 kr och uppåt. Hmm, det verkar bli en dyr historia det här. Jag som fått höra att det är så billigt och enkelt med löpning - "bara att ge sig ut när man känner för det"!
Det behövs bra skor för att undvika skador, schyssta kläder för alla väderlekar, sportklocka och just det - ny smidig apparat så att jag kan lyssna på musik också. :)
Jag hoppas det är värt det!

Nu blir det kaffe som belöning, jag har ju klarat av pass 1 av 37! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0