Lat helg

Helgen har varit trevlig men extremt lat och onyttig.
Tidsschemat har varit pressat och någon träning att tala om har det inte blivit men njutningsdepåerna har dock blivit påfyllda...

Lördagen bjöd på mycket god mat, snacks och en hel del dryck av skilda sorter.
Söndagen blev inte bättre den med dagen efter-mat och födelsedagsfirande med mängder av bakverk.



Detta syntes på vågen i morse....
Det senaste året har jag märkt att vikten kan pendla rejält från dag till dag beroende på träning och matintag, åt båda hållen. Håller jag igång och kör mina regelbundna pass så kan jag äta lite som jag vill men missar jag att träna så märks det direkt.
Tyvärr så märks det också att löpningen inte ger samma effekt där som styrketräningen, i alla fall inte ännu.

Nu är det alltså nya friska tag som gäller! Dags för en joggingrunda i ösregn.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0