Långt mellan inläggen..

Vissa perioder händer allt på en gång och då är det bara att prioritera. Jobb, sonens konfirmation, hans kommande födelsedag, träning, hem och familj - allt kommer före eventuella blogginlägg....

Syster och systerdotter var här i helgen och då blev det förutom mys en joggingtur tillsammans och det gick jättebra!

När jag förr i tiden försökt mig på att springa med sällskap har jag alltid givit upp. Oftast har sällskapet varit så mycket bättre att jag inte tyckt att det varit någon idé att försöka hänga med. Och när jag sprungit själv har jag givit upp, ingen ser mig ju ändå! ;)
Nu känns det nästan jobbigt att behöva springa själv igen... :S
Bara att bita ihop och bevisa för mig själv att jag fixar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0