(Knappa) 5 km i storm.


Det blev minsann en runda på lunchen, knappa 5 km i snöstorm. :)
Folk tittade lite snett på mig men jag är lika nöjd för det!

Eftersom jag glömt klockan hemma lade jag upp rundan på Funbeat innan jag stack ut. På så sätt visste jag att det blev en lagom sträcka och att jag, förhoppningsvis, skulle hinna tillbaka till nästa kund.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: det passar mig att springa i mindre roligt väder, det går lättare då på något sätt. Jag kanske behöver den utmaningen? :P

Medan jag var ute kände jag inte av kylan nämnvärt, däremot visade det sig efteråt att jag blivit lite kall om magen. Gisses vad det kliade en stund! Jag hade ju även glömt undertröjan hemma visade det sig och den gjorde mer skillnad än jag trott.

Nu däremot, hemma i värmen, känner jag mig både trött, stel & frusen. Tror det blir tidigt i säng ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0