Halka

Det blir halare och halare ute.
Det kanske är dags att fundera på om extra halkskydd behövs....

Icebug gör reklam på tv och på Team Sportia finns en del av deras produkter.
Frågan är om det verkligen är värt att köpa speciella skor för så mycket pengar,

Icebug "..." 1499 kr

eller om man borde satsa på löstagbara halkskydd från samma butikskedja?

Halkskydd 199 kr

Något som jag märkt skulle behövas men som jag inte hittat i någon butik ännu är damasker...

Damasker som hindrar snö och annat skräp från att komma in i skon.

Julklappstips!

Kommentarer
Postat av: syster

ICEBUG Gaiter Damask,250kr på löplabbet :)

2010-11-25 @ 11:29:30
Postat av: Helena [ROOM AND SERVE]

Hej du vann en julstjärna på min blogg. Skicka dina adress och kontaktuppgifter så vidareförmedlar jag dem till Seagren Art & Living.



Stort grattis

Helena

2010-11-25 @ 20:36:44
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0