Vilodag, kan man säga...

Till skillnad från förra veckan som gick i snigeltempo rusar den här på i 180. Onsdag redan, och snart helg igen! Jag börjar bli lite bortskämd med lediga helger men det tar jag så gärna... ;)

Idag är det lite paus i springandet, en promenad är däremot inplanerad och jag passade även på att köra ett pass med pt:n Paolo i vardagsrummet. Ändå känns det som en vilodag, all fokus ligger på löpträningen och det märks. Styrkan försvinner allt mer och det känns inte alls lika lätt som det gjorde för inte så länge sen....
Jag känner att jag måste försöka få in lite mer sån träning om jag ska känna mig nöjd och faktiskt inte rasa totalt styrkemässigt....
Det är inte lätt att få in en schysst balans men även om löpningen är nr 1 med tanke på det satta målet så vill jag inte bli av med de fördelar styrketräningen ger. Och jag saknar att få ta i ordentligt! Så - mer styrka åt folket!

Nya pulsklockan sitter nu på armen, inställningarna är gjorda och allt ska vara klart för användning. Ska försöka lära mig menyerna så att det går snabbt och enkelt när jag sen ska testa den "på riktigt". Chefens order innan han gich hemifrån i morse var "Ikväll ska du kunna den!", så det är bara att lyda. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0