Vintertrötthet

Den  här veckan började inge vidare.
Jag har varit så grymt trött så jag somnat så fort jag satt mig ner känns det som. Resultatet blev "jag springer i morgon i stället" och vi vet ju ju hur det brukar bli med den saken....
Tisdagens löppass skjöts upp till onsdag och på väg hem från jobbet igår fördes en lång diskussion i huvudet huruvida jag skulle vänta med att springa till torsdag eller inte.
Linda 2.0 vann! :)
Så fort jag kom hem bytte jag om och drog i väg på en runda. 7 km blev det och det kändes bra hela vägen.

Idag ska jag springa en kort/lugn runda enligt schemat men tar det i morgon så det blir en dag mellan passen så som det är tänkt. Kör nog ett styrkepass istället. :)

Tittad på Biggest Looser igår, de fyra sista deltagarna sprang marathon. En av killarna sprang på 4 tim, och då har han varit jääääätestor och bara tränat sen 6 månader tillbaka! Visserligen är deras träning av ett slag för sig men jag borde ju kunna ta mig runt i alla fall. ;)
Det sitter mycket i huvudet.....

 

Bara att kämpa på!

“Unless you puke, faint or die, keep going.” – Jillian Michaels




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0